Antwoorden op de meestgestelde vragen en onze contactgegevens.

Geen probleem! Op de inlogpagina voor Online Banking klik je op de button “PIN vergeten”. Vervolgens vul je je mobiele nummer in en beantwoord twee veiligheidsvragen. Je ontvangt nu een tijdelijke PIN, die je wijzigt nadat je succesvol bent ingelogd.
Lukt dit niet?
Je kunt ook een nieuwe PIN schriftelijk aanvragen. Met hetzelfde formulier kun je ook je klantnummer opnieuw opvragen. Gebruik hiervoor het formulier ‘Aanvragen nieuwe PIN/klantnummer’ deze vind je bij Formulieren & documenten.
Het wijzigen van de tegenrekening dient, om veiligheidsredenen, schriftelijk te gebeuren. Maak daarvoor gebruik van het formulier 'Tegenrekening wijzigen' die je kunt downloaden van de pagina Formulieren & documenten.
Stuur het formulier ingevuld en ondertekend naar het antwoordnummer op het formulier. Houd er rekening mee dat:
- De nieuwe tegenrekening ook op naam van (één van) de rekeninghouder(s) moet staan.
- Bij een gezamenlijke rekening zijn de handtekeningen van beide rekeninghouders vereist.
Naar de spaarrekening
Je kan geld naar je spaarrekening overboeken door een andere (Nederlandse) bank een overboekingsopdracht te geven. Gebruik bij deze overboeking de IBAN van je Credit Europe Bank spaarrekening en de juiste tenaamstelling.
Naar de tegenrekening
Geld overboeken van je spaarrekening naar je tegenrekening kan via Online Banking, telefonisch en schriftelijk. Je kan alleen overboeken naar de door jou opgegeven en bij ons bekende tegenrekening.
In verband met de wettelijke identificatieplicht dient de eerste overboeking na opening van de spaarrekening afkomstig te zijn van de door jou opgegeven tegenrekening. Nadat deze afgeleide identificatie heeft plaatsgevonden en de spaarrekening geactiveerd is, kun je van elke andere (Nederlandse) betaalrekening geld overboeken naar jouw spaarrekening bij Credit Europe Bank. Meer informatie over de afgeleide identificatie lees je in ‘informatieblad identificatie rekeninghouder(s)’ welke je kunt vinden op de pagina Formulieren & documenten.
Heel gemakkelijk! Meld je aan met je klantnummer en Online Banking PIN. Je wordt stap voor stap door het activeringsproces geleid. En als het toch niet lukt, bel ons even, we helpen je graag verder.
Geen probleem! Stuur ons een bericht via het contactformulier of neem telefonisch contact op met de klantenservice.
Dat kan. We helpen je graag verder.
020 31 21 230 (lokaal tarief)
Maandag t/m vrijdag
van 09.00 uur tot 17.30 uur
Credit Europe Bank NV
Antwoordnummer 255
1100 VB Amsterdam
Heb je een vraag over je spaarrekening, termijndeposito‘s of een ander onderwerp? We zien je bericht graag tegemoet!
Bedankt! We hebben jouw bericht ontvangen. We doen ons best om binnen 48 uur te reageren.